2011年6月25日土曜日

Prayer

O God,our Father
we thank you for the gift of life and marriage.
Today,especially,we think of the groom
and bride as they begin their life together as husband and wife.
Give them strength,Father,to keep the vows
they have made and cherish the love they share,
that they may be faithful and devoted.
Look with favor,God,on their home
and bless them with every gift especially faith.
Defend them from every evil
and direct their path through Jesus Christ our Lord
Amen

今日はツレの結婚式でした。

数週間前に、何年か振りに連絡有ったと思ったら、結婚するとの事!

2人の新しい門出に立ち会えて良かったと思った暑い(熱い?)日で有った。

使える写真がこれしか無かった???記録より記憶に乾杯!末永く御幸せにぃ~

2 件のコメント:

  1. 土曜はお疲れさんでした。
    二次会参加が無く残念でした。
    また次回おやじの会で・・・

    返信削除
  2. かわうちサンへ

    土曜日は御疲れ様でした。

    二次会には所用が有ったんで、欠席とさせて貰いました。
    久し振りに一緒に呑むチャンスやっただけに残念でしたが・・・
    『おやじの会』開催を楽しみにしています。

    返信削除